ASISTENT/KA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE
Naším klientem je mezinárodní IT společnost s centrálou v Praze, která se zaměřuje na realizaci unikátních projektů v oblasti IT a systémovou integraci.
V současnosti hledá nového kolegu / kolegyni na pozici Asistent/ka generálního ředitele.
Co vás čeká
- organizační a administrativní podpora generálního ředitele
- organizace a vedení diáře, organizace pracovního dne a schůzek
- správa agendy služebních cest
- organizace porad
- příprava a zpracování podkladů a prezentací pro jednání
- spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti
- samostatné plnění dalších úkolů dle zadání generálního ředitele
Co pro tuto práci potřebujete
- minimálně SŠ vzdělání
- praxi v administrativě nebo na obdobné pozici min. 3 roky
- uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
- znalost Aj na základní úrovni
- loajalitu, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup
- nástup dle dohody (možný ihned)
Co vám můžeme nabídnout
- zajímavou a zodpovědnou práci v prestižním oboru
- výběr ze široké škály benefitů formou Cafeterie (sport, kultura, cestování, stravenky…)
- flexibilní pracovní dobu
- služební notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům
- přátelský tým a atmosféru
- relax zónu pro odpočinek
Zpět na výpis pozic