Nahoru

ASISTENT/KA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE

Naším klientem je mezinárodní IT společnost s centrálou v Praze, která se zaměřuje na realizaci unikátních projektů v oblasti IT a systémovou integraci.

V současnosti hledá nového kolegu / kolegyni na pozici Asistent/ka generálního ředitele.

Co vás čeká

  • organizační a administrativní podpora generálního ředitele
  • organizace a vedení diáře, organizace pracovního dne a schůzek
  • správa agendy služebních cest
  • organizace porad
  • příprava a zpracování podkladů a prezentací pro jednání
  • spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti
  • samostatné plnění dalších úkolů dle zadání generálního ředitele

Co pro tuto práci potřebujete

  • minimálně SŠ vzdělání
  • praxi v administrativě nebo na obdobné pozici min. 3 roky
  • uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
  • znalost Aj na základní úrovni
  • loajalitu, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup
  • nástup dle dohody (možný ihned)

Co vám můžeme nabídnout

  • zajímavou a zodpovědnou práci v prestižním oboru
  • výběr ze široké škály benefitů formou Cafeterie (sport, kultura, cestování, stravenky…)
  • flexibilní pracovní dobu
  • služební notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům
  • přátelský tým a atmosféru
  • relax zónu pro odpočinek

 

Zpět na výpis pozic
Volné pozice
Další volné pozice