Nahoru

HR KOORDINATOR

Pro našeho významného klienta, mezinárodní IT společnost se sídlem v Praze, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici:

Náplň práce:

  • Koordinace procesu náboru, komunikace s kandidáty, personálními agenturami, inzerce
  • Koordinace a plánování vzdělávání zaměstnanců, povinných školení a lékařských prohlídek
  • Zajištění adaptačního procesu zaměstnance 
  • Interní komunikace za HR
  • Nastavování popisů pozic ve spolupráci s manažery
  • Zodpovědnost za personální administrativu a komunikaci s úřady

Požadavky:

  • Min. SŠ vzdělání 
  • Schopnost aktivní komunikace v anglickém jazyce 
  • Znalost MS Office 
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti

Nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Odpovídající finanční ohodnocení podle zkušeností a praxe
  • Širokou škálu firemních benefitů
  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Nástup možný ihned

 

Zpět na výpis pozic