Nahoru

REFERENT/KA SERVISU

Naším klientem je mezinárodní společnost působící v oblasti akceptace platebních karet.

Do svého týmu hledají nového kolegu / kolegyni na pozici Referent/ka servisu.

Co vás čeká

  • zodpovědnost za plnění závazků společnosti v oblasti TES
  • zadávání práce servisním technikům a smluvním partnerům a kontrola jejich plnění
  • optimalizace využití techniků v rámci pracovního dne
  • zpracování dokladů o vykonané práci servisních techniků
  • kontrola plnění smluvních SLA a vyhodnocení rizik z možného neplnění závazků
  • aktualizace údajů v systémech TMS a IM
  • příprava podkladů pro fakturaci

Co pro tuto práci potřebujete

  • středoškolské vzdělání
  • zaměření na výsledky a silná orientace na zákazníka
  • efektivní plánování a vytváření pozitivních vztahů
  • odolnost vůči stresu, organizační schopnosti
  • pečlivost a systematičnost

Co vám můžeme nabídnout

  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • práci na dobu neurčitou
  • nástup možný ihned
  • odpovídající finanční ohodnocení podle zkušeností a praxe
  • širokou škálu firemních benefitů (25 dní dovolené, plně hrazené stravenky zaměstnavatelem, cafeterie 4000,- Kč na rok, 4 sickday...)

 

Zpět na výpis pozic